poniedziałek, 23 listopada 2015

Rozdział XV- DISNEYLAND, czyli duże dzieci się bawią :)



Siemano!


Ostatnio byliśmy w Los Angeles. Zwiedzaliśmy Hollywood, Beverly Hills i inne wspaniałości, widziałeś?:) Było też trochę smutno bo tam się rozstaliśmy z dziewczynkami a my z Piotrem poszliśmy pobawić się jeszcze jeden calutki dzień w Disneylandzie!! :)


Było super, ale tego chyba nie trzeba mówić, tam trzeba pojechać. :)
I dałam się namówić Piotrowi na najgorszą karuzelę (czy jak to tam nazwać)  świata! Pod kątem prostym spadałam z wodospadu a jakaś śmieszna kamera robiła nam foty- no rzeczywiście śmieszne. ...:D Czyli Wakuła na skraju załamania... :D

A oto relacja, mała namiastka tego co było, ale tak jak Wam wcześniej wspominałam- wszystko jest takie cudowne, tych zdjęć mam ponad 300 no ale nie będę zamęczać Was wszystkimi przecież :D

Na przywitanie orkiestra, która grała wszystkie disneyowskie przeboje :)

Halloweenowy akcent w Disneylandzie

wejście


Bilecik


Chciałam sobie z Myszką zrobić zdjęcie ale właśnie szła na przerwę....
To samo miałam z Puchatkiem.... Lenie :D

Oryginalne pantolefek i korona tej co uciekała z imprezy przed 12 tą :D





Casting? To wbijam :D



Bezapelacyjnie najlepszy punkt Disneylandu w Los Angeles!!
Pomimo, że byłam sceptycznie nastawiona ale kolejka, która tam była mówiła sama za siebie.
Najostrzejsza jazda:D Trzymałam się poręczy jak jeździec byka na rodeo:D Tyle ze obiema rękoma :D

Kolejka

Zamek z Alicji w Krainie Czarów




Herbatkę? :D

Do tej się nastałam w kolejce ale zaczekała- nie poszła na przerwę :D


Ostra jazda bez trzymanki hehe :D

Ulepimy dziś bałwanaaaaa? :D
Kraina lodu

Właśnie to z  tym mieczem to nie pamiętam o jaką bajkę chodzi:D
W każdym bądź razie faktycznie dobrze przyklejony:D

Główny Zamek Disneylandu! :)

Nauczymy sie grać w szachy?

Tratwą na wysepkę. A to wszystko w jednym Parku Rozrywki!!


Wreszcie Wakuła śpi na kasie.
Będzie na ortopedę:D


Nowy przyjaciel :D


Smutasa trzeba pocałować...
Chociaż to nie żaba...
pomyliłam bajki?
:D

Pełno słodziaków!

I cwaniaków :D

A to mój horror:D 

Zamczysko :)

Wysepka w Disneylandzie.

Dentyste? :D

Powiedzmy, że z tyłu było najgorzej :D






NASTĘPNY POST TO NEW YORK CITY! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz